.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاروان زیارتی «راهیان بهشت» غیرمجاز است/تبلیغات آزادبرها و سرگردانی زائران عتبات
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: اخیراً شاهد تبلیغات کاروان زیارتی راهیان بهشت برای اعزام زائران به کربلا و نجف با دریاف مبلغ یک میلیون و 450 هزار تومان هستیم که مردم باید بدانند این دفتر غیرمجاز است.

به گزارش شمال نیوز،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: باوجود اینکه هشدارهای لازم داده شده و حتی اسامی دفاتر غیرمجاز هراز چنداهی توسط رسانه‌ها اعلام می‌شود باز هم زائران فریب دفاتر غیرمجاز و آزادبرها را می‌خورند.

وی افزود: آزادبرها با دریافت وجهی کمتر نظر مردم را به سوی خود جلب می‌کنند ولی بعد از زیارت زائران می‌بیند مبالغ بسیار زیادی هزینه کردند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه حتی زیارت عتبات عالیات برای با یک زائر مازندرانی 34 میلیون آب خورد، اضافه کرد: ماجرا از این قرار بود که این زائر در کربلا فوت شد و برای انتقالش خانواده‌اش به‌دلیل نداشتن بیمه و اعزام با یکی از کاروان‌های غیرمجاز 34 میلیون تومان هزینه کردند.

این مسؤول با اعلام اینکه دریافت وجه به‌صورت نقدی یکی از نشانه‌های آزادبرها است، تصریح کرد: زائران نباید فریب این کاروان‌های غیرمجاز را بخورند چرا که حتی برخی برای فریب مردم کارت‌های بیمه تقلبی به زائران ارائه می‌دهد.

ساداتی بیان کرد: اخیراً شاهد تبلیغات کاروان زیارتی راهیان بهشت به‌مدیریت حسین‌زاده برای اعزام زائران به کربلا و نجف با دریاف مبلغ یک میلیون و 450 هزار تومان هستیم که مردم باید بدانند این دفتر غیرمجاز است.

وی در پایان گفت: زائران بسیاری به‌دلیل اعزام با دفاتر غیرمجاز سرگردان شدند و مشکلات بسیاری مواجه شدند که لازم است هوشیار بوده و به توصیه‌ها و هشدارها بیشتر توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.